Palvelumuotoilu

Kilpailu asiakkaittesi huomiosta kiihtyy. Jokainen kohtaaminen kasvokkain tai verkossa vaikuttaa asiakaskokemukseen ja liiketoimintasi menestymiseen. Digitaalisten palveluiden merkitys ihmisten arjessa kasvaa koko ajan, mutta maailmassa ei ole tilaa yhteenkään turhaan digitaaliseen palveluun. Onnistuneen palvelun suunnittelu vaatiikin monen näkökulman huomioimista: on sovitettava yhteen toimialaymmärrys, organisaation tilanne, asiakkaiden tarpeet ja maailman muutos.

Autamme sinua palveluiden kehittämisessä palvelumuotoilun (design thinking) kautta. Suunnittelemme kanssasi merkityksellisiä palveluita, jotka rakennetaan käyttäjien ehdoilla ja jotka auttavat saavuttamaan liiketoimintasi tavoitteet, onpa kyseessä sitten mobiilisovellus, verkkosivu tai fyysinen kohtaaminen.

  • Palveluiden suunnittelu

    • Digitaalisten palveluiden konseptointi
    • Käyttökokemus- ja käyttöliittymäsuunnittelu
    • Brändilupaukset, nimeäminen ja Look&Feel
    • Palveluiden suunnittelu fyysisissä kohtaamisissa
  • Asiakaskokemuksen kehittäminen

    • Asiakaskokemusstrategia
    • Asiakaskokemuksen kehittäminen
  • Asiakas- ja organisaatioymmärrys

    • Asiakasymmärrys
    • Asiakasprofilointi
    • Organisaatioymmärrys
  • Kokeilut

    • Suunnittelu
    • Toteutus
  • Organisaatiomuutokset

    • Organisaation kyvykkyyksien kasvattaminen
    • Palvelukehityksen organisointi
  • Palvelukehityksen johtaminen

    • Hankejohtaminen
    • Ulkoistettu product owner

Ota yhteyttä!