Verkkopalvelut ja verkkokaupat

Digitalisaatio on muuttanut kaupankäyntiä ja palvelurakenteita valtavasti. Asiakaspalvelu ja myynti tapahtuvat monikanavaisesti, asiakaskokemuksen ulottuessa verkosta ja sosiaalisesta mediasta kivijalkamyymälään. Yrityksesi verkkopalveluiden, verkkokaupan ja asiakaspalvelun tulee toimia saumattomasti yhteen niin henkilöstön, prosessien kuin työkalujen näkökulmasta. Rakkaudesta parempiin asiakaskokemuksiin syntyy todellista arvoa loppukäyttäjälle – ja liiketoiminnallinen menestys. Toimimme oppaanasi kohti monikanavaista ja käyttäjälähtöistä digitaalista maailmaa. Matkakumppaneinamme ovat jo muun muassa Atria, Metso ja Motoral.

Solitan ratkaisut verkkopalveluihin ja -kauppoihin

Asiantuntijamme auttavat verkkopalveluiden ja verkkokauppojen kehittämisessä. Olitpa rakentamassa vetovoimaista verkkokauppaa kuluttajille tai yrityksille (B2B), parempaa viranomaispalvelua tai toimivampaa tuotetiedon hallintaa (PIM), autamme sinua suunnittelemaan ja rakentamaan asiakaskeskeiset ratkaisut strategiasta ja palvelumuotoilusta tekniseen toteutukseen, aina tarvittaviin integraatioihin, analytiikkaan, pilvipalveluihin ja ylläpitoon saakka. Solita palkittiin Grand One 2015 -kilpailussa vuoden parhaasta B2B-palvelusta.

Ketterän toiminnan kautta varmistamme nopeat kehitysaskeleet, asiakaslähtöisyyden ja liiketoiminnallisten tavoitteiden saavuttamisen. Ratkaisumme hyödyntävät johtavia teknologioita, kuten Episerver, inRiver PIM, Liferay, Microsoft Azure, Amazon (AWS), Mule ESB, Microsoft BizTalk ja Oracle.

Lue lisää ratkaisuistamme ja palveluistamme verkkokauppaan »

  • Verkkopalvelut

    Tarjoa loistavaa palvelua ja asiakaskokemusta eri sidosryhmille verkkoympäristössä.

    • Optimoi ajankäyttöäsi tehostamalla sisällöntuotantoasi
    • Tehosta myyntiä kohdistetulla ja personoidulla sisällöllä
    • Luo yhtenäinen päälaiteriippumaton brändi-ilme
    • Takaa nopea palvelu automatisoitujen toimintojen avulla
  • Verkkokaupat

    Luo helppokäyttöinen, luotettava ja älykkäästi toimiva tehokas verkkokauppa.

    • Kohdenna tuotteita ja palveluja älykkäästi ja automatisoidusti
    • Varmista tehokas tuotetiedon hallinta ja hyödyntäminen
    • Tuo prosesseihin läpinäkyvyyttä ja nopeutta
    • Luo houkutteleva ja selkeä käyttökokemus
  • Design-ratkaisut

    Varmista saumaton, monikanavainen ja aitoa arvoa luova käyttäjälähtöinen palvelukokemus.

    • Selkeytä palvelukokonaisuutesi
    • Rakenna helppokäyttöinen, elämyksellinen ja käyttäjälähtöinen asiakaskokemus
    • Mittaa konkreettisesti tuotoksia ja onnistumista
    • Rakenna verkkopalvelusi ja -kauppasi kokeilukulttuurilla – luo aitoa arvoa loppukäyttäjälle

Kiinnostuitko? Ota yhteyttä

Sari Mäkelä

Account Executive, Digital Business

sari.makela@solita.fi

040 5216 330