Verkkopalvelut ja verkkokaupat
Digitalisaatio on muuttanut kaupankäyntiä ja palvelurakenteita valtavasti. Asiakaspalvelu ja myynti tapahtuvat monikanavaisesti, asiakaskokemuksen ulottuessa verkosta ja sosiaalisesta mediasta kivijalkamyymälään. Yrityksesi verkkopalveluiden, verkkokaupan ja asiakaspalvelun tulee toimia saumattomasti yhteen niin henkilöstön, prosessien kuin työkalujen näkökulmasta. Rakkaudesta parempiin asiakaskokemuksiin syntyy todellista arvoa loppukäyttäjälle – ja liiketoiminnallinen menestys. Toimimme oppaanasi kohti monikanavaista ja käyttäjälähtöistä digitaalista maailmaa.
Solitan ratkaisut verkkopalveluihin ja -kauppoihin
Asiantuntijamme auttavat verkkopalveluiden ja verkkokauppojen kehittämisessä. Olitpa rakentamassa vetovoimaista verkkokauppaa kuluttajille tai yrityksille (B2B), parempaa viranomaispalvelua tai toimivampaa tuotetiedon hallintaa (PIM), autamme sinua suunnittelemaan ja rakentamaan asiakaskeskeiset ratkaisut strategiasta ja palvelumuotoilusta tekniseen toteutukseen, aina tarvittaviin integraatioihin, analytiikkaan, pilvipalveluihin ja ylläpitoon saakka.
Ketterän toiminnan kautta varmistamme nopeat kehitysaskeleet, asiakaslähtöisyyden ja liiketoiminnallisten tavoitteiden saavuttamisen. Ratkaisumme hyödyntävät johtavia teknologioita, kuten Episerver, Liferay, Microsoft Azure, Amazon (AWS), Mule ESB, Microsoft BizTalk ja Oracle.
Lue lisää ratkaisuistamme ja palveluistamme verkkokauppaan »
Kiinnostuitko? Ota yhteyttä


Guide: How to choose a content management platform
Download our guide for creating successful digital services with modern CMSs.