Verkkokauppa

Ostokäyttäytyminen on muuttunut monikanavaiseksi ja brändiuskollisuuden merkitys vähenee niin kuluttaja- kuin yritysten välisessäkin kaupassa. Muutos haastaa yritykset ja organisaatiot myyntitilanteessa. Parhaat menestystarinat yhdistävät eri asiakaskohtaamiset kontaktipisteestä riippumattomaksi, sujuvaksi, yhtenäiseksi asiakaskokemukseksi - niin verkossa kuin liikkeessä.

Miksi asiakaskokemus on niin tärkeää? Siksi, että tyytyväiset asiakkaat ostavat lisää, suosittelevat ja tuovat lisää asiakkaita. Ja paras asiakaskokemus on lopulta se, joka tuottaa eniten. Se on kaupallinen.

Onnistuminen vaatii näkemystä rakastettavista palveluista, vaivattomista liiketoimintaprosesseista, myynnin optimoinnista ja totta kai myös teknologisista ratkaisuista. Näkemyksen lisäksi tarvitaan kokemusta ja toteutuskykyä.

Me Solitalla olemme matkaoppaitasi verkkokaupan kehitysmatkalla. Olemme mukana suunnittelusta ja konseptoinnista aina toteutukseen, integraatioihin, analytiikkaan ja jatkokehitykseen asti. Hyödynnämme ratkaisuissamme johtavia teknologioita kuten Optimizely.

Palvelumme digitaaliseen myyntiin ja verkkokauppaan

  • Kaupallisen asiakas­kokemuksen suunnittelu ja kehitys

    Yhtenäinen, vaikuttava ja kaupallinen asiakaskokemus.

  • Verkkokaupan suunnittelu ja toteutus

    Menestyvän verkkokaupan konsepti, toteutus, integraatiot ja analytiikka.

  • Tuotetiedonhallinta

    Kaikki tuotetieto yhdestä paikasta kaikkiin kanaviin.

  • Ennakoiva analytiikka ja personointi

    Hyödynnä tietoa asiakaskokemuksen ja myynnin parantamisessa.

    Lue lisää ›

  • Digitaalisen myynnin strategia ja roadmap

    Suunta, sisältö ja eteneminen myynnille verkossa.

    Lue lisää ›

  • Mobiiliratkaisut

    Monipuoliset ja helppokäyttöiset mobiiliratkaisut.
    Lue lisää ›

  • Tausta- ja myymälä­järjestelmä-integraatiot

    Integraatiot verkkokaupasta tausta- ja myymäläjärjestelmiin.

    Lue lisää ›

  • Digitaalinen markkinointi

    Löydä, houkuttele, vakuuta asiakkaat ostamaan ja suosittelemaan.

  • Markkinointi­automaatio

    Uusia liidejä ja parempi asiakaskokemus markkinoinnin automaation avulla.

  • Konversio- ja hakukone­optimointi

    Sisältö ja palvelupolut, jotka auttavat asiakastasi ostamaan.

    Lue lisää ›

Täytä tietosi ja olemme sinuun yhteydessä