Tervetuloa webinaariimme to 4.5. klo 9-10 kuulemaan, miten voit suunnitella liiketoimintaasi Qlik- ja Jedox-ratkaisujen avulla.
Modernit BI-työvälineet tarjoavat erinomaisia mahdollisuuksia informaation hyödyntämiseen johtamisen tukena. Ne mahdollistavat mm. dynaamiset johdon työpöydät ja tehokkaan ad hoc -raportoinnin visuaalisesti näyttävästi. Valitettavasti ne eivät kuitenkaan varsinaisesti tarjoa ominaisuuksia tietojen syöttämiseen, jota tarvitaan mm. budjetoinnissa, ennustamisessa sekä simuloinnissa. Usein näissä tarpeissa hyödynnetään Excel-tiedostoja, joiden kautta tiedot ladataan myös BI-työkaluihin.
Webinaarissa tulemme kertomaan, millaisia työkaluja on olemassa liiketoiminnan suunnitteluun QlikView ja QlikSense-tuotteiden yhteydessä. Osa työkaluista soveltuu parhaiten suoraviivaiseen tietojen keräämiseen ja osa on niin sanottuja täysiverisiä liiketoiminnan suunnittelun työkaluja. Ne mahdollistavat mm. ajuripohjaisen suunnittelun ja kannattavuuslaskennan suurillakin datamäärillä tai monimutkaisillakin laskentamalleilla.
Jedox puolestaan on täysiverinen ratkaisu liiketoiminnan suunnitteluun. Monesta tuotteesta poiketen Jedoxin ja Qlik Sensen välille saadaan muodostettua suora yhteys, joka palvelee etenkin suunnittelun aikaisessa raportoinnissa. QlikSensen ja QlikViewn lisäksi Jedox tarjoaa yhteydet muihin BI-välineisiin kuten Tableau tai Power BI.
Webinaarissa kuulet:
– käytännön esimerkkejä siitä, mitä liiketoiminnan suunnittelu Qlik Sensen yhteydessä tarkoittaa käyttäjän näkökulmasta.
– millaisia käyttökohteita modernin liiketoiminnan suunnittelujärjestelmä mahdollistaa.
– miten pääset liikkeelle ja kuinka nopeasti saat ratkaisun käyttöösi.
Ilmoittaudu heti mukaan. Webinaari on maksuton.
Asiantuntijana Teemu Kaipiainen, Senior Consultant, Solita.
Ilmoittaudu