Tapahtuma

Tuotetiedosta kilpailuetua

Aika: 3.5.2018
Paikka: Solita, HelsinkiIlmoittaudu

Kilpailu asiakkaasi huomiosta kiihtyy koko ajan. Tervetuloa Solitan ja Asiakkuusmarkkinointiliiton aamiaistilaisuuteen to 3.5. kuulemaan ja keskustelemaan miten voit pärjätä yhä kovenevassa globaalissa kilpailussa tuotetiedon avulla. 

Globaalit verkkokauppajätit tulevat vauhdilla, ja nostavat asiakkaiden odotukset palveluista uudelle tasolle. Ensiluokkainen asiakaskokemus ja yhtenäinen brändimielikuva kaikissa kanavissa on yhä tärkeämpää. Tässä tuotetiedon merkitys on kriittinen ja koko ajan kasvava, mutta liian vähän tunnettu. Tuotetieto ei ole vain teknistä tietoa vaan myös tarinaa, houkuttelevuutta ja asiakkaallesi merkityksellisiä kohtaamisia. Tuotetiedon tuottaminen ja ylläpito ovat myös yksi työläimmistä – ja kalleimmista – jatkuvista töistä digitaalisessa myynnissä ja markkinoinnissa.

Tervetuloa Solitan ja Asiakkuusmarkkinointiliiton aamiaistilaisuuteen to 3.5. kuulemaan ja keskustelemaan miten voit luoda parempaa kilpailukykyä ja asiakaskokemusta tuotetiedon avulla. Mukana ovat myös edelläkävijät Laattapiste, Motoral ja Power kertomassa käytännön kokemuksia.

Varaa paikkasi ja ilmoittaudu heti mukaan! Tilaisuus on maksuton.

Aika: torstai 3.5.2018 klo 8.30-11.00
Paikka: Solita, Alvar Aallon katu 5 C, Helsinki

Ohjelma:

8.30 Ilmoittautuminen ja aamupala

9.00 Tervetulosanat ja tilaisuuden avaus
Jari Perko, toimitusjohtaja, Suomen Asiakkuusmarkkinointiliitto

Huomiokisa kovenee, tuotetieto on asiakaskokemuksen ytimessä – miksi?
 – Oletko valmis globaaliin kilpailuun?
 – Tuloksia tuotetiedon tila suomalaisissa yrityksissä -kyselystä
Jussi Kujansuu, Head of eCommerce, Solita

Case Laattapiste
Sanna Korpivaara, Purchasing Manager, Laattapiste

Case Power: Täydellinen tuotetieto
‎Jarkko Lehtismäki, Head of Development, ‎POWER International AS

Case Motoral: Kaupallinen tuotetieto kilpailuetuna B2B-myynnissä
Henri Ström, kehitysjohtaja, Motoral

Keskustelua ja yhteenveto

11.15 Tilaisuus päättyy

Ilmoittaudu