Lämpimät kiitokset kaikille Solitan ja Asiakkuusmarkkinointiliiton aamiaistilaisuuteen to 3.5. osallistuneille!
Kilpailu asiakkaasi huomiosta kiihtyy koko ajan. Globaalit verkkokauppajätit tulevat vauhdilla, ja nostavat asiakkaiden odotukset palveluista uudelle tasolle. Ensiluokkainen asiakaskokemus ja yhtenäinen brändimielikuva kaikissa kanavissa on yhä tärkeämpää. Tässä tuotetiedon merkitys on kriittinen ja koko ajan kasvava, mutta liian vähän tunnettu. Tuotetieto ei ole vain teknistä tietoa vaan myös tarinaa, houkuttelevuutta ja asiakkaallesi merkityksellisiä kohtaamisia. Tuotetiedon tuottaminen ja ylläpito ovat myös yksi työläimmistä – ja kalleimmista – jatkuvista töistä digitaalisessa myynnissä ja markkinoinnissa.
Solitan ja Asiakkuusmarkkinointiliiton aamiaistilaisuudessa pohdimme, miten voit luoda parempaa kilpailukykyä ja asiakaskokemusta tuotetiedon avulla. Mukana olivat myös edelläkävijät Laattapiste, Motoral ja Power kertomassa käytännön kokemuksia.
Puheenvuorojen esitysmateriaalit näet alla olevista linkeistä:
Huomiokisa kovenee, tuotetieto on asiakaskokemuksen ytimessä – miksi?
– Oletko valmis globaaliin kilpailuun?
– Tuloksia tuotetiedon tila suomalaisissa yrityksissä -kyselystä
Jussi Kujansuu, Head of eCommerce, Solita
Case Laattapiste: Tuotetiedon uusi aikakausi
Sanna Korpivaara, Purchasing Manager, Laattapiste
Case Power: Täydellinen tuotetieto
Jarkko Lehtismäki, Head of Development, POWER International AS
Case Motoral: Kaupallinen tuotetieto kilpailuetuna B2B-myynnissä
Henri Ström, kehitysjohtaja, Motoral