Tapahtuma

Solita Meeting Point 2019

4.9.2019, Kulttuuritehdas Korjaamo, Helsinki

Miten syntyvät Suomen vaikuttavimmat palvelut? Kuinka liiketoimintaa kehitetään teknologiaa, ihmisymmärrystä ja palvelumuotoilua yhdistämällä? Ja mitkä ovat menestykseen johtavat käytännön keinot, tarvittava osaaminen ja työkalut? Näistä aiheista kuultiin Solita Meeting Point 2019 -tapahtumassa!

Tapahtuma yhdisti tänä vuonna kiehtovat case-tarinat sekä käytännön tekemisen. Katso videot aamupäivän esityksistä, joissa oman tarinansa kertoivat asiakkaamme HSL, SOK, Posti ja YIT, sekä keynotepuhujamme Tendayi Viki. Iltapäivä keskittyi interaktiivisiin työpajoihin, joissa Solitan asiantuntijoiden ohjaamana pääsi ratkomaan bisneshaasteita yhdessä muiden osallistujien kanssa.

Ohjelma

  • 9.00

    Tilaisuuden avaus
    Jari Niska, CEO, Solita

     

     

  • 9.10

    HSL-sovellus: Voiko yli miljoona käyttäjää olla väärässä?
    Mari Flink, Osastonjohtaja, Asiakkuus ja myynti, HSL

     

     

  • 9.40

    SOK MaRa: Muutosmatka digitiimin vetäjän näkökulmasta
    Marianne Uimonen, Digital and CX Development Team Lead, SOK

     

     

  • 10.20

    Takaisin lähelle ihmistä: Postin matka parempaan palveluun
    Kaisa Ilola, VP, Head of CX, Channels & Marketing, Posti

     

     

  • 10.40
  • 11.00

    KEYNOTE: How to Future Proof Your Company and Do Things That Have Real Impact
    Dr. Tendayi Viki, Associate Partner at Strategyzer and Award Winning Author

     

     

  • 12.30-16.00

    Työpajat
    Voit osallistua iltapäivän aikana max 2 työpajaan. Työpajat täytetään ilmoittautumisjärjestyksessä ja tilaa on rajoitetusti.

    1: Teknologia-alustojen murros – muutoksesta pysyviä parannuksia
    Teknologia-alustojen murros on käynnissä ja jos yritykset osallistuvat muutokseen, voidaan saada pysyviä parannuksia liiketoimintaan. Modernit pilviteknologiat muuttavat yritysten tapaa hankkia, toteuttaa ja hallinnoida palveluita. Workshopissa käydään läpi miten maailma on muuttunut ketterään suuntaan ja tarkastellaan asiaa yritysten nykytilanteen pohjalta.

    2: Palveluiden muotoilusta käyttäytymisen muotoiluun – vaikuttavien palveluiden suunnittelu
    Työpajassa alustetaan ajattelutavan muutosta palvelulähtöisestä käyttäytymislähtöiseksi ja harjoitellaan käyttäytymisen muutoksen suunnittelua konkreettisten harjoitteiden kautta.

    3: Datasta tehoja ja tuloksia
    Workshopin tarkoitus on tuoda esille ja työstää yhdessä datan merkitystä yritysten liiketoiminnalle laajemmin kun pelkän teknologian näkökulmasta. Työstämme datastrategiaa liiketoimintalähtöisesti kuvitteellisen case Retail Classicin esimerkin avulla.

    4: Tuloksellinen digitaalinen liiketoiminta
    Rahan polttamisesta rahan tekemiseen. Digitaaliset hankkeet ja investoinnit vievät aina aikaa ja rahaa. Parhaat yritykset saavuttavat mullistavia hyötyjä. Mitkä ovat avaimet onnistumiseen? Tule kuulemaan ja keskustelemaan!