Kiitos kaikille Verkkokauppa ja asiakaskokemus -aamiaistilaisuuteemme to 21.1. osallistuneille.
Näet puhujien esitysmateriaalit ohjelman otsikoiden linkeistä.
OHJELMA
Asiakaskokemusmanifesto: Teesit parempien asiakaskokemusten rakentamiseen
Antti Harjunpää, johtaja, Solita
Asiakkaan paikantamisen mahdollisuudet
Miten yhdistät kivijalkakaupan asiakkaan tunnistamisen verkkokauppaan?
Ilpo Mäkinen, Head of Enterprise Network Technologies and Architects, Cisco, Finland & Baltics
Verkkokaupan tulevaisuuden teknologiat
Oppeja kansainvälisen verkkokaupan parhaista logistiikkakäytännöistä. Case Alibaba.
Sami Tähtinen, Chief Technology Officer, YourEdi
Kansainvälisten brändiverkkokauppojen toteuttaminen – case Varner Group
Kalle Bäckman, maajohtaja, Episerver
Case Motoral: B-to-B -myynti siirtyi verkkoon – jälleenmyyjien verkkokaupan uudistaminen
Henri Ström, Development Manager, Motoral
Product information in the heart of customer experience. What it takes from your people?
Per-Ola Axelsson, IT Director, Haglöfs