Tapahtuma

Solita HUB: Verkkokauppa ja asiakaskokemus

Aika: 21.1.2016
Paikka: Kiasma, Helsinki

Solita_HUB_Verkkokauppa_ja_asiakaskokemus_kiitos_996

Nykyaikainen verkkokauppa on paljon enemmän kuin pelkkä ostospaikka verkossa: se on parhaimmillaan houkutteleva asiointikanava, joka tekee ostamisesta helppoa ja palvelusta parempaa. Mistä hyvä asiakaskokemus rakentuu ja mitä se edellyttää? Miten yhdistät asiakkaillesi kiinnostavat ja hyödylliset sisällöt rikkaaseen tuotetietoon? Miten hyödynnät uutta teknologiaa ja analytiikkaa?

Kiitos kaikille Verkkokauppa ja asiakaskokemus -aamiaistilaisuuteemme to 21.1. osallistuneille.

Näet puhujien esitysmateriaalit ohjelman otsikoiden linkeistä.

OHJELMA

Asiakaskokemusmanifesto: Teesit parempien asiakaskokemusten rakentamiseen
Antti Harjunpää, johtaja, Solita

Asiakkaan paikantamisen mahdollisuudet
Miten yhdistät kivijalkakaupan asiakkaan tunnistamisen verkkokauppaan?
Ilpo Mäkinen, Head of Enterprise Network Technologies and Architects, Cisco, Finland & Baltics

Verkkokaupan tulevaisuuden teknologiat
Oppeja kansainvälisen verkkokaupan parhaista logistiikkakäytännöistä. Case Alibaba.
Sami Tähtinen, Chief Technology Officer, YourEdi

Kansainvälisten brändiverkkokauppojen toteuttaminen – case Varner Group
Kalle Bäckman, maajohtaja, Episerver

Case Motoral: B-to-B -myynti siirtyi verkkoon – jälleenmyyjien verkkokaupan uudistaminen
Henri Ström, Development Manager, Motoral

Product information in the heart of customer experience. What it takes from your people?
Per-Ola Axelsson, IT Director, Haglöfs

 

epi_black

inRiver-550