Miten uusia palveluita kannattaa rakentaa? Miten yhdistät sähköisen asioinnin, asianhallinnan ja arkistoinnin joustavaksi ja toimivaksi kokonaisuudeksi? Millaista muutosjohtamista tarvitaan, että sähköiset palvelut otetaan täysimittaisesti käyttöön ja tavoitellut hyödyt toteutuvat?
Kiitokset Solita HUB: Tehokkuutta sähköiseen asiointiin ja asianhallintaan -aamiaisseminaariimme ke 11.11. osallistuneille. Kuulimme tilaisuudessa mielenkiintoisten käytännön case-esimerkkien kautta, miten sähköisen asioinnin ja asianhallinnan avulla on mahdollista nostaa asiointipalvelut uudelle tasolle ja miten toimintaa saadaan aidosti ja asiakaslähtöisesti digitalisoitua.
Tilaisuuden esitykset:
Digitalisoidaan julkiset palvelut
Olli-Pekka Rissanen, erityisasiantuntija, Valtiovarainministeriö
Case Vantaan kaupunki ja Lupapiste: Rakentajan luvat yhdeltä luukulta
Pekka Virkamäki, rakennusvalvontajohtaja, Vantaan kaupunki
Aineistot sähköisestä asioinnista arkistoon
Jouni Vastamäki, johtava rakennustarkastaja, Hyvinkää/Järvenpää
Case Valvira: Sampo-hanke – sähköisen hallinnon kokonaisratkaisu
Petri Huovinen, kehittämispäällikkö, Valvira
Case Trafi: PORTTI – sujuvampaa asianhallintaa uuden käyttöliittymän avulla
Merja Tavajärvi-Mikkonen, kehityspäällikkö, Trafi
Seuraa tapahtumiamme Twitterissä #SolitaHUB @SolitaOy.