Digitalisoituvassa maailmassa kilpailu asiakkaistasi kasvaa. Hyvä asiakaskokemus nousee palveluidesi menestyksen keskiöön. Kuulimme ajankohtaista asiaa ja erilaisia näkökulmia siitä, miten ruokit ketterää palvelukehitystä ja innovaatioita synnyttävää kulttuuria. Miten luot kivijalkaa voittaville asiakaskokemuksille?
Kuulimme kiinnostavia case-puheenvuoroja siitä, miten esimerkiksi OP ja Polar ovat vastanneet muutoksiin. Solitan Lassi Kurkijärvi johdatteli ajatuksia ketterään digitaalisen liiketoiminnan rakentamiseen ja johtamiseen. Puheenvuorojen jälkeen siirryimme Rotuaarille Solitan uuteen toimistoon juhlimaan Oulun toimiston tupaantuliaisia.
Linkkejä tapahtuman esitysmateriaaliin löydät alta. Lisätietoja tapahtumasta saat tarvittaessa osoitteesta [email protected].
Asiakaskokemus ja innovaatiot
– Digitaalisesta strategiasta analytiikan autuuteen
– Miten ruokit ketterää kulttuuria ja digitaalista liiketoimintaa?
Lassi Kurkijärvi, Vice President, Online and New Digital Services, Solita
Case Polar: Agile softakehitys asiakaskokemuksen rakentajana
Pekka Vuorio, Director, SW R&D, Polar Electro
Case OP: Kokemuksia ja oppeja asiakaskokemusmatkalta
Jussi Juntunen, Lead Designer, OP Financial Group
Parempi asiakaskokemus palvelumuotoilun keinoilla
Lasse Tammilehto, Creative Director, Solita