Tapahtuma

Solita HUB: Onnistuneen asiakaskokemuksen analytiikka

Aika: 27.8.2015
Paikka: Musiikkitalo, Helsinki

Solita-Hub-Analytiikka-kiitosKiitos kaikille Solita Hub -aamiaiselle osallistuneille antoisista puheenvuoroista ja keskusteluista digiajan mahdollisuuksista markkinoinnissa: älykkäästä asiakasvuorovaikutuksesta, markkinoinnin automaatiosta ja personoidusta asiakaskokemuksesta.

Solitan ennakoivan analytiikan ja online-palveluiden asiantuntijat kertoivat mm. reaaliaikaisuuden vaatimusten vaikutuksesta johtamiseen, automaation mahdollisuuksista palvelukokemuksen kehittämisessä ja ennakoivan analytiikan käytöstä asiakaskokemuksen parantamisessa. Kuulimme myös käytännön kokemuksia analytiikan hyödyntämisestä ja analytiikkakyvykkyyden rakentamisesta DNA:n Jyrki Kinnusen puheenvuorossa. Löydät tapahtuman esitysmateriaalit alla olevien puheenvuorojen otsikoiden linkeistä.

Ohjelma:

Tervetuloa!
Katriina Kiviluoto, Head of Data Science, Solita

Monikanavainen palvelukokemus digitaalisten ekosysteemien avulla
Sami Köykkä, Senior Consultant, Solita

Asiakasanalytiikkaa (ja markkinoinnin automaatiota) pintaa syvemmältä – viitekehys ja parhaat käytännöt
Jarno Kartela, Data Scientist, Solita

Case DNA: Analysointikyvykkyyden rakentaminen nollasta sataan
Jyrki Kinnunen, Asiakkuusjohtaja, DNA

Case Amazon: Verkkokaupan suuruus
Arhi Kivilahti, Consultant, Solita

Tapahtuman parhaita paloja myös Twitterissä: #SolitaHUB

Solita-Hub-Analytiikka-case

 

Solita-Hub-Analytiikka-SK

 

Solita-Hub-Analytiikka-mat

 

Solita-Hub-Analytiikka-AK

 

Solita-Hub-Analytiikka-JK-KK