Kiitos kaikille Solita Hub -aamiaiselle osallistuneille antoisista puheenvuoroista ja keskusteluista digiajan mahdollisuuksista markkinoinnissa: älykkäästä asiakasvuorovaikutuksesta, markkinoinnin automaatiosta ja personoidusta asiakaskokemuksesta.
Solitan ennakoivan analytiikan ja online-palveluiden asiantuntijat kertoivat mm. reaaliaikaisuuden vaatimusten vaikutuksesta johtamiseen, automaation mahdollisuuksista palvelukokemuksen kehittämisessä ja ennakoivan analytiikan käytöstä asiakaskokemuksen parantamisessa. Kuulimme myös käytännön kokemuksia analytiikan hyödyntämisestä ja analytiikkakyvykkyyden rakentamisesta DNA:n Jyrki Kinnusen puheenvuorossa. Löydät tapahtuman esitysmateriaalit alla olevien puheenvuorojen otsikoiden linkeistä.
Ohjelma:
Tervetuloa!
Katriina Kiviluoto, Head of Data Science, Solita
Monikanavainen palvelukokemus digitaalisten ekosysteemien avulla
Sami Köykkä, Senior Consultant, Solita
Asiakasanalytiikkaa (ja markkinoinnin automaatiota) pintaa syvemmältä – viitekehys ja parhaat käytännöt
Jarno Kartela, Data Scientist, Solita
Case DNA: Analysointikyvykkyyden rakentaminen nollasta sataan
Jyrki Kinnunen, Asiakkuusjohtaja, DNA
Case Amazon: Verkkokaupan suuruus
Arhi Kivilahti, Consultant, Solita
Tapahtuman parhaita paloja myös Twitterissä: #SolitaHUB