Tapahtuma

Solita HUB: Asiakaskokemus ja data

Aika: 26.4.2017
Paikka: Ravintola Sipuli, HelsinkiIlmoittaudu

Digitalisoituvassa maailmassa kilpailu asiakkaistasi kovenee. Onnistunut asiakaskokemus nousee palveluidesi menestyksen keskiöön. Asiakaskokemuksen kehittämisessä puhutaan paljon dataohjautuvuudesta ja asiakaslähtöisyydestä, mutta mitä se käytännössä tarkoittaa ja miten tiedosta jalostetaan aitoa lisäarvoa sekä asiakkaille että liiketoiminnalle?

Tervetuloa Asiakaskokemus ja data -aamiaistilaisuuteemme ke 26.4. kuulemaan, miten voit hyödyntää dataa asiakaskokemuksen ja parempien palveluiden rakentamisessa.

Onnistunut asiakaskokemus on kokonaisuus, joka rakentuu datalle. Saat tietoa asiakkaistasi ja palveluidesi käytöstä eri kohtaamispisteissä. Miten tätä tietoa voi paremmin hyödyntää? Mitä se vaatii ja miten lähteä liikkeelle – mitä esimerkiksi uudet pilvipalvelut ja analytiikka mahdollistavat? Kuinka varmistat hyötyjen toteutumisen niin asiakkaillesi kuin liiketoiminnallesi? Tule mukaan Asiakaskokemus ja data -aamiaistilaisuuteemme hakemaan uusia näkökulmia ja ideoita. Aamupäivän aikana kuulet edelläkävijäyritysten kuten mm. Onnibusin, DNA:n ja Amer Sportsin käytännön kokemuksia ja pääset keskustelemaan niin kollegojesi kuin Solitan asiantuntijoiden kanssa.

Varmista paikkasi ja ilmoittaudu heti mukaan! Tilaisuus on maksuton. Tilaisuus on suunnattu ensisijaisesti asiakkaillemme ja yritysten liiketoiminnan kehittämisestä, digitaalisista palveluista ja markkinoinnista vastaaville (ei IT-alan palveluntarjoajille).

Aika: ke 26.4.2017 klo 8.30-11.30
Paikka: Ravintola Sipuli, Banketti-sali, Kanavaranta 7, Helsinki

Ohjelma:

8.30 Ilmoittautuminen ja aamiainen à la Sipuli

9.00 Tilaisuuden avaus
Katriina Kiviluoto, Head of Agile Data, Solita

9.10 Case Onnibus: Non-transactional revenues – kuinka liikenneyhtiön asiakasdatalla tehdään bisnestä
Lauri Helke, toimitusjohtaja, Onnibus

9.35 Case DNA: Tekoäly asiakaskokemuksen ymmärtämisen taustalla
Jarno Kartela, Chief Data Scientist, DNA

10.00 Tauko ja keskustelua

10.15 Datan hyödyntäminen on jatkuva matka – API:t muutoksen työkaluna
Mauri Viitamaa, Head of Integration Services, Solita

10.40 Case Amer: Dataohjautuvan osaamisen ja kyvykkyyksien rakentaminen
Mika Tiilikainen, Head of Data Analytics, Amer Sports Digital Services

11.05 Case Trafi: Liikennedata innovaatioiden ja palvelujen polttoaineena
Kirsi Pulkamo, yksikönpäällikkö, tieto- ja tilastopalvelut, Trafi

11.30 Yhteenveto ja tilaisuuden päätös

Lisätietoja tapahtumasta saat tarvittaessa osoitteesta ajankohtaista@solita.fi

Ilmoittaudu