Kiitos kaikille Asiakaskokemus ja data -tapahtumaamme osallistuneille!
Digitalisoituvassa maailmassa kilpailu asiakkaistasi kovenee. Onnistunut asiakaskokemus nousee palveluidesi menestyksen keskiöön. Asiakaskokemuksen kehittämisessä puhutaan paljon dataohjautuvuudesta ja asiakaslähtöisyydestä, mutta mitä se käytännössä tarkoittaa ja miten tiedosta jalostetaan aitoa lisäarvoa sekä asiakkaille että liiketoiminnalle?
Aamupäivän aikana kuulimme edelläkävijäyritysten kuten mm. Onnibusin, DNA:n ja Amer Sportsin käytännön kokemuksia. Voit katsoa kaikkien puhujien esitysmateriaalit alla olevista linkeistä. Lisätietoja tapahtumasta saat tarvittaessa osoitteesta [email protected].
Puheenvuorot:
Case Onnibus: Non-transactional revenues – kuinka liikenneyhtiön asiakasdatalla tehdään bisnestä
Lauri Helke, toimitusjohtaja, Onnibus
Case DNA: Tekoäly asiakaskokemuksen ymmärtämisen taustalla
Jarno Kartela, Chief Data Scientist, DNA
Datan hyödyntäminen on jatkuva matka – API:t muutoksen työkaluna
Mauri Viitamaa, Head of Integration Services, Solita
Case Amer: Dataohjautuvan osaamisen ja kyvykkyyksien rakentaminen
Mika Tiilikainen, Head of Data Analytics, Amer Sports Digital Services
Case Trafi: Liikennedata innovaatioiden ja palvelujen polttoaineena
Kirsi Pulkamo, yksikönpäällikkö, tieto- ja tilastopalvelut, Trafi