LÄMPIMÄT KIITOKSET KAIKILLE TAPAHTUMAAN OSALLISTUNEILLE!
Tapahtuman teemana oli datan hyödyntäminen ja tieto liiketoiminnan keskiössä, ja kuulimme aiheesta puheenvuoroja eri näkökulmista. Tilaisuudessa Amazonin, DNA:n ja Alma Median puhujat valottivat esimerkkien kautta miten datan, innovaatioiden ja automaation avulla saavutetaan käytännön kilpailuetua. Kuulimme myös Solitan asiantuntijan sanoin ketterästä tiedon visualistoinnista ja saimme esimakua Amazon QuickSightista sekä vinkkejä kuinka päästä datan hyödyntämisessä alkuun.
Aika: ti 11.10 klo 8.30-11.30
Paikka: Kulmasali, Korjaamo, Töölönkatu 51 a-b, Helsinki
OHJELMA
8.30 Ilmoittautuminen ja aamiainen
9.00 Tilaisuuden avaus ja tervetulosanat
Katriina Kiviluoto, Head of Data Science, Solita Oy
9.05 Amazon’s formula for innovation
Ilkka Ranta, Enterprise Account Manager, Amazon Web Services
9.30 Kohti ketterää tiedon visualisointia – kuinka Amazon QuickSight vastaa huutoon
Tero Honko, Business Analytics Consultant, Solita Oy
10.00 Tauko
10.15 Case Alma Media: Tyhjästä on paha nyhjäistä – automaatiolla nollasta sataan, tai ainakin sinnepäin
Ville Reijonen, Scrum Master, Alma Media
10.45 Case DNA: Hypestä arjeksi – Big data ja data science käytännön kilpailuetuna
Jarno Kartela, Head of Analytics, DNA
11.15 Yhteenveto ja tilaisuus päättyy