Miten rakennamme teknologian avulla parempaa elämää? Tulevaisuus rakentuu ihmisten ja koneiden liiton varaan. Oppivat koneet vapauttavat ihmisen rutiinityöstä ja löytävät kasvavista datamääristä uusia mahdollisuuksia. Ihmisen tehtävänä on tuoda teknologian avuksi luovuus ja empatiakyky.
Aamupäivän aikana kuultiin tulevaisuuden palveluista sekä niiden luomisesta niin asiakaskokemuksen, tekoälyn kuin palvelumuotoilun näkökulmasta. Puheenvuorot videoitiin ja voit katsoa saatavilla olevat tallenteet alla olevista linkeistä.
Miten datasta tuli Suunnon paras kompassi
Marko Orenius, Director, Digital Business Platform, Amer Sports
Asiakas ja asiakaskokemus ketterän palvelukehittämisen keskiössä
Maria Uhari-Pakkalin, Head of Customer Experience Design, Fortum
Palveluiden muotoilusta käyttäytymisen muotoiluun
Johannes Hirvonsalo, palvelumuotoilija, Palmu
Datan hyödyntäminen urheilussa: yhden miehen unelmasta huippu-urheilun kilpailutekijäksi
Tapio Korjus, Kuortaneen valmennuskeskuksen johtaja, olympiavoittaja