Tapahtuma

Solita Frontline Summit 2017

Aika: 16.3.2017
Paikka: Musiikkitalo, Helsinki

Tapahtumassa kuultiin puheenvuoroja asiakaskokemuksesta, ketteryydestä ja datasta sekä keskusteltiin siitä, miten liiketoiminnasta voidaan tehdä tuloksellisempaa datan avulla. Asiakkaistamme Finnair, Laattapiste ja Fortum kertoivat omia kokemuksiaan case-tyyppisesti ja avasivat osallistujille miten he ovat hyödyntäneet uudet mahdollisuudet. Kuulimme myös tulevaisuuden trendejä valottavan keynote-puheenvuoron johtamisguru Jonas Ridderstrålelta ja keskustelimme tulevasta EU:n tietosuoja-asetuksesta.

Katso saatavilla olevat tallenteet tilaisuuden puheenvuoroista.

Keynote: Fast/Forward
Jonas Ridderstråle, PhD, MBA, Management Speaker & Author

Datan hyödyntäminen asiakaskokemuksen räätälöinnissä – ja muita hyviä tarinoita ketteryydestä
Johanna Jäkälä, CMO, VP Brand, Marketing & Customer Loyalty, Finnair

Tekoälykonseptit – miten liikkeelle?
Jonne Heikkinen, Data Science Manager, Solita

Digitaalisuus liiketoiminnan ytimessä
Tommi Haru, CEO, Owner, Laattapiste

EU:n tietosuoja-asetus ja asiakasdatan hyödynnettävyys
Jari Perko, CEO, Suomen Asiakkuusmarkkinointiliitto ry, ASML
Johanna Jäkälä, CMO, VP Brand, Marketing & Customer Loyalty, Finnair
Mika Nikkola, Head of Products and Services, Posti
Jarno Peltoniemi, Principal Consultant, Solita

Digitalisaation avulla kohti puhtaampaa maailmaa
Kristiina Söderholm, Lead of Digitalization Development Program, Fortum

Paneelikeskustelu: Tuloksellisempaa liiketoimintaa datan avulla
Petri Parvinen, Strategisen markkinoinnin ja johtamisen professori, Aalto yliopisto
Pekka Ahola, Vice President, Analytics & Cloud, Solita
Kati Sulin, Chief Digital Officer, DNA
Timo Seppälä, tutkijatohtori, Aalto yliopisto & ETLA