Tapahtuma

Solita Frontline Summit 2017

Aika: 16.3.2017
Paikka: Musiikkitalo, HelsinkiIlmoittaudu

Mistä rakentuvat tulevaisuuden huikeimmat asiakaskokemukset, digitaaliset palvelut ja liiketoiminnat? Kuinka tehdä toiminnasta dataohjautuvaa ja ketterämpää? Minkälaisia haasteita EU:n vuonna 2018 voimaan tuleva tietosuoja-asetus asettaa asiakasdatan hyödynnettävyydelle ja kuinka nämä haasteet voidaan taklata?

Tervetuloa Solita Frontline Summit 2017 -tapahtumaan kuulemaan ja keskustelemaan uudenlaisista digitaalisista palveluista, asiakaskokemuksesta, ketteryydestä sekä siitä, miten liiketoiminnasta voidaan tehdä tuloksellisempaa datan avulla. Luvassa on kiinnostavia case-puheenvuoroja uusien mahdollisuuksien hyödyntämisestä: mukana mm. Finnair, Laattapiste, Posti ja Fortum. Aamupäivän aikana kuulet data-ohjautuvasta liiketoiminnasta, päivität tietosi EU:n tietosuojauudistuksesta ja kurkistat tekoälyn ja koneoppimisen maailmaan.

Innostavana keynote-puhujana toimii palkittu johtamisguru ja kirjailija Jonas Ridderstråle. Hän kertoo puheenvuorossaan näkökulmia tulevaisuuden johtamistrendeistä sekä kuinka uudet teknologiat, globalisaatio ja digitalisaatio muuttavat organisaatioiden ja yksilöiden tapoja toimia.

Tilaisuudessa julkistetaan myös seuraavan Solita Think Tank -ryhmän teema ja kokoonpano.

Varmista paikkasi ja ilmoittaudu heti mukaan! Tapahtuma on maksuton. Tilaisuus on suunnattu ensisijaisesti asiakkaillemme ja yritysten liiketoiminnan kehittämisestä, digitaalisista palveluista ja markkinoinnista vastaaville (ei IT-alan palveluntarjoajille).

OHJELMA

8.30 Ilmoittautuminen ja aamiainen

9.00 Tilaisuuden avaussanat
Jari Niska, toimitusjohtaja, Solita

9.10 Keynote: Fast/Forward
Jonas Ridderstråle, PhD, MBA, Management Speaker & Author

09.50 Datan hyödyntäminen asiakaskokemuksen räätälöinnissä – ja muita hyviä tarinoita ketteryydestä
Johanna Jäkälä, CMO, VP Brand, Marketing & Customer Loyalty, Finnair

10.10 Tekoälykonseptien ABC – mistä liikkeelle?
Jonne Heikkinen, Data Science Manager, Solita

10.30 Tauko

11.00 Digitaalisuus liiketoiminnan ytimessä
Tommi Haru, CEO, Owner, Laattapiste

11.20 Nojatuolikeskustelu: EU:n tietosuoja-asetus ja asiakasdatan hyödynnettävyys
Jari Perko, CEO, Suomen Asiakkuusmarkkinointiliitto ry, ASML
Johanna Jäkälä, CMO, VP Brand, Marketing & Customer Loyalty, Finnair
Mika Nikkola, Head of Products and Services, Posti
Jarno Peltoniemi, Principal Consultant, Solita

11.40 Digitalisaation avulla kohti puhtaampaa maailmaa
Kristiina Söderholm, Lead of Digitalization Development Program, Fortum

12.00 Paneelikeskustelu: Tuloksellisempaa liiketoimintaa datan avulla
Petri Parvinen, Strategisen markkinoinnin ja johtamisen professori, Aalto yliopisto
Pekka Ahola, Vice President, Analytics & Cloud, Solita
Kati Sulin, Chief Digital Officer, DNA
Timo Seppälä, tutkijatohtori, Aalto yliopisto & ETLA

12.20 Yhteenveto ja lounas

13.00 Tilaisuus päättyy

Ilmoittaudu