Tapahtuma

Solita Frontline Summit 2017

Aika: 16.3.2017
Paikka: Musiikkitalo, Helsinki

LÄMPIMÄT KIITOKSET KAIKILLE SOLITA FRONTLINE SUMMITIIN OSALLISTUNEILLE!

KATSO TAPAHTUMAN PUHEENVUOROT  TÄÄLTÄ STRIIMITALLENTEESTA

Tapahtumassa kuulimme uudenlaisista digitaalisista palveluista, asiakaskokemuksesta, ketteryydestä sekä siitä, miten liiketoiminnasta voidaan tehdä tuloksellisempaa datan avulla. Ohjelmassa oli kiinnostavia asiantuntija- ja  case-puheenvuoroja siitä, miten esimerkiksi mm. Finnair, Laattapiste ja Fortum ovat hyödyntäneet uudet mahdollisuudet. Aamupäivän aikana keskustelimme myös EU:n tietosuojauudistuksesta ja kurkistimme tekoälyn ja koneoppimisen maailmaan.

Innostavana keynote-puhujana toimi palkittu johtamisguru ja kirjailija Jonas Ridderstråle. Hän kertoi puheenvuorossaan näkökulmia tulevaisuuden johtamistrendeistä sekä siitä, kuinka uudet teknologiat, globalisaatio ja digitalisaatio muuttavat organisaatioiden ja yksilöiden tapoja toimia. Tilaisuudessa julkistettiin myös seuraavan Solita Think Tank -ryhmän teema ja kokoonpano.

Saatavilla olevat esitysmateriaalit löydät alla olevien otsikoiden linkeistä.

Keynote: Fast/Forward
Jonas Ridderstråle, PhD, MBA, Management Speaker & Author

Datan hyödyntäminen asiakaskokemuksen räätälöinnissä – ja muita hyviä tarinoita ketteryydestä
Johanna Jäkälä, CMO, VP Brand, Marketing & Customer Loyalty, Finnair

Tekoälykonseptit – miten liikkeelle?
Jonne Heikkinen, Data Science Manager, Solita

Digitaalisuus liiketoiminnan ytimessä
Tommi Haru, CEO, Owner, Laattapiste

Nojatuolikeskustelu: EU:n tietosuoja-asetus ja asiakasdatan hyödynnettävyys
Jari Perko, CEO, Suomen Asiakkuusmarkkinointiliitto ry, ASML
Johanna Jäkälä, CMO, VP Brand, Marketing & Customer Loyalty, Finnair
Mika Nikkola, Head of Products and Services, Posti
Jarno Peltoniemi, Principal Consultant, Solita

Digitalisaation avulla kohti puhtaampaa maailmaa
Kristiina Söderholm, Lead of Digitalization Development Program, Fortum

Paneelikeskustelu: Tuloksellisempaa liiketoimintaa datan avulla
Petri Parvinen, Strategisen markkinoinnin ja johtamisen professori, Aalto yliopisto
Pekka Ahola, Vice President, Analytics & Cloud, Solita
Kati Sulin, Chief Digital Officer, DNA
Timo Seppälä, tutkijatohtori, Aalto yliopisto & ETLA