Solita Frontline Summit 2016 – Fokuksessa: asiakaskokemus
Digitalisoituvassa maailmassa kilpailu asiakkaistasi kasvaa ja hyvä asiakaskokemus nousee menestyksen keskiöön. Mitkä ovat ne peruskivet, joille voittava asiakaskokemus rakentuu? Miten pystymme vastaamaan asiakkaiden odotuksiin? Ymmärrämmekö teknologian tarjoamat uudet mahdollisuudet ja osaammeko luoda organisaatioomme innovaatioita ja ketterää palvelukehitystä ruokkivaa kulttuuria?
Kuulimme tilaisuudessa innostavia näkemyksiä ja käytännön kokemuksia siitä, miten esimerkiksi Kesko, YIT ja SOK ovat vastanneet muutoksiin. Suomalaisten edelläkävijöiden lisäksi kansainvälisesti tunnettu ja arvostettu, inspiroiva keynote-puhuja Jonathan MacDonald haastoi meidät löytämään uusia näkökulmia ja työkaluja tulevaisuuden mahdollisuuksien hyödyntämiseen. Löydät puhujien saatavilla olevat esitysmateriaalit alta.
Ohjelma
8.30 Aamupala
9.00 Tilaisuuden avaus
9.15 Keynote: Unlocking the Hidden Opportunities in Advanced Customer Experience
Jonathan MacDonald, Founder, Thought Expansion Network
9.55 Case YIT – Asiakas digitalisaation keskiössä
Arto Nieminen, Senior Manager, YIT
10.15 Asiakaskokemus ja innovaatiokulttuuri
Lassi Kurkijärvi, Vice President, Online and New Business, Solita
10.35 – 11.00 Kahvia ja keskustelua
11.00 Digitaalisella muutosmatkalla – case Sokoshotels.fi
Outi Vitie, markkinointijohtaja, SOK ja Ossi Lindroos, VP, myynti, markkinointi ja Solita Design, Solita
11.20 Parempi asiakaskokemus palvelumuotoilun keinoilla
Lasse Tammilehto, Creative Director, Solita Design
11.40 Digiajan menestyvä vähittäiskauppa
Arhi Kivilahti, kehitysjohtaja, Kesko
12.00 Yhteenveto ja lounas
13.00 Tilaisuus päättyy