Tapahtuma

Service Design

Aika: 8.12.2015
Paikka: Crowne Plaza, Helsinki

Solita on mukana Management Eventsin järjestämässä Service Design -tapahtumassa 8.12.2015.

Asiakas- ja palvelukokemuksesta vastaaville suunnatun tapahtuman pääteemoja tänä vuonna ovat

  • Palvelumuotoilu digitalisaation pyörteissä
  • Henkilökohtaisella asiakaskokemuksella kilpailuetua – Palvelusta elämykseksi
  • Palvelumuotoilu osaksi yritysten arkea
  • Sitä saa mitä mittaa! Mittaatko kokemusta vai tyytyväisyyttä?

Solitan Senior Service Designer Essi Raunamaa haastaa osallistujat tilaisuudessa pohtimaan palveluita ennen kaikkea käyttäjien näkökulmasta puheenvuorossaan ”Käyttäjä on laiska, tyhmä, pihi ja pitkävihainen”.

Tervetuloa kuulemaan Essin esitys ja tapaamaan meitä tapahtumaan. Lisätietoja tapahtumasta Management Eventsin tapahtumasivulta.

Lue myös Essin neliosainen blogisarja samasta aiheesta.