Online Meetup

Meetup – Asiakasymmärrys projektin keskiössä

18.3.2021, Online

Solitan meetupit ovat rentoja tapahtumia asiantuntijalta asiantuntijalle. Turha ylätason kalvohumppa on jätetty pois ja paneudumme solitalaisten asiantuntijoiden johdolla aiheeseen esimerkkien kautta.

Tämän meetupin teemana on asiakasymmärrys projektin keskiössä. Tule tutustumaan, miten julkishallinnolle tekemässämme projektissa on päästy korkeaan asiakastyytyväisyyteen asiakasymmärryksen kautta. Voit myös osallistua puheenvuorojen päätteeksi keskusteluun aiheesta.

Oikein tehty asiakasymmärrys – miten se tehtiin?

Projektin alussa tehdyn asiakasymmärryksen myötä toteutuksen suunniteltu sisältö muuttui. Loppukäyttäjien kanssa käytyihin keskusteluihin ”tuhlattu” aika ja muutoksen aiheuttama tuska kantoi kuitenkin hedelmää toteutusvaiheen ongelmattomuutena, lopputuotteen korkeana asiakastyytyväisyytenä ja helppona käyttöönottona. Lue lisää projektista blogistamme.

Puhujina

Agenda

  • Asiakasymmärrys pähkinänkuoressa

    • Mitä asiakasymmärrys on teoriassa?
    • Mitä projektissa tehtiin ja opittiin asiakasymmärryksen kautta?
  • Asiakasymmärrys projektipäällikön silmin

  • Käyttäjien kokemuksia

  • Kysymyksiä, keskustelua ja kommentteja