Solitan työt on valittu Grand One -kilpailun finaaliin viidessä kategoriassa: Paras verkkopalvelu, Paras mobiilipalvelu, Paras datan käyttö, Paras palvelumuotoilu ja Paras käyttökokemus. Grand One on Suomen suurin digitaalisen markkinointiviestinnän kilpailu.
Tänä vuonna Grand One -kilpailun finaaliin ylsivät Solitan töistä sujuvaa joukkoliikennettä vauhdittava HSL.fi-verkkopalvelu, Valtion kehittämiskeskuksen Vaken kanssa toteutettu Lahjoita puhetta -tekoälyhanke sekä Koronavilkku, THL:n johdolla rakennettu Suomen virallinen sovellus koronapandemian torjumiseen. Koronavilkku on maailman mittakaavassa yksi maailman ladatuimmista koronasovelluksista suhteessa väestöön: Koronavilkku on ladattu jo yli 2,5 miljoonaa kertaa.
Lue lisää finaalipaikan ansainneista töistämme alla olevista linkeistä:
- Paras verkkopalvelu ja Paras mobiilipalvelu: HSL.fi
- Paras mobiilipalvelu, Paras datan käyttö: Lahjoita puhetta
- Paras mobiilipalvelu, Paras palvelumuotoilu ja Paras käyttökokemus: Koronavilkku
Paras mobiilipalvelu -kategoriassa Solitan työt valtasivat viidestä mobiilipaikasta kolme.
”Finaalipaikat ovat hieno tunnustus merkityksellisille hankkeillemme ja Solitan laaja-alaiselle teknologia-, data ja design-osaamiselle. Onnistuneet ja aidosti vaikuttavat digitaaliset palvelut lähtevät aina käyttäjien tarpeen ymmärtämisestä ja kuuntelusta”, kommentoi Solitan Design & Strategy -yksikköä luotsaava Aleksi Issakainen. “Kiitos myös asiakkaillemme. On helppo olla ylpeä siitä, että saamme olla yhdessä rakentamassa aidosti merkityksellisiä palveluja.”
Grand One -kilpailun voittajat selviävät striimitse 29.4. alkaen klo 16.00.
Solita onnittelee finalisteja!
Lisätietoja:
- Aleksi Issakainen, Senior Vice President, Design & Strategy, Solita Oy, p. 040 653 1006, [email protected]
- Viestintäjohtaja Minna Pinola, Solita Oy, p. 040 5166 024, [email protected]