Miten teknologia muuttaa liiketoimintaa? Minkälaisia eettisiä haasteita työ tekoälyn parissa tuo eteen ja kuinka ne taklataan? Kuinka olla aidosti asiakaslähtöinen ja johtaa muutosta?
Näihin kysymyksiin haettiin ja saatiin vastaukset lokakuisessa Solita Meeting Point 2017 -tapahtumassa. Aamun avasi Anna Seppänen aiheenaan myötätunto yritysten menestystekijänä. Kuulimme myös mielenkiintoisia asiakascaseja esimerkiksi Fortumin innovaatiokiihdyttämöstä ja KONEen asiakaslähtöisestä strategiasta ja CX Lab -hankkeesta. Trackeilla tutustuttiin tekoälyyn kasvuvoimana ja algoritmien merkitykseen myynnissä sekä kuultiin Solitan asiantuntijoiden kokemuksia tekoälyn hyödyntämisestä, tietoturvan tärkeydestä ja muutosjohtamisesta. Päivän keynote-puheenvuoro kuultiin TED Talkeistakin tutulta teknologia-sosiologi Zeynep Tufekcilta, jonka puheenvuoro keskittyi eettisyyden ja moraalin tärkeyteen tekoälyn kanssa toimittaessa.
Tapahtuman puheenvuorot videoitiin ja löydät linkit tallenteisiin ohjelman otsikoista.
Aika: ti 10.10.2017 klo 8.30-13.00
Paikka: Clarion Hotel, Helsinki