Solita ylsi Grand One -kilpailun finaaliin peräti neljässä kategoriassa: Paras B2B-verkkopalvelu, Paras UX-design, Innovatiivisin digitaalinen palvelu sekä Paras kuluttajille suunnattu verkkokauppapalvelu. Suomen suurimman digitaalisen markkinointiviestinnän kilpailun finalistien joukosta löytyvät Solitan asiakkaista STT Mediaseuranta -palvelullaan, GS1 Finland päivittäistavarakauppaa digitalisoivalla Golli-palvelullaan sekä Fazer Lahjakauppa-palvelullaan.
Finaalipaikoista kisasi tänä vuonna 267 työtä. Solitan Ympäristöministeriölle toteuttama Lupapiste-palvelu palkittiin viime vuonna vuoden parhaana B2B-palveluna.
STT Mediapalvelu
Finalisti kategorioissa Paras b2b-verkkopalvelu ja Paras ux-design – Suomen paras mediaseuranta
Suomen Tietotoimiston uusi Mediaseuranta on kattavampi, nopeampi ja käyttäjäystävällisempi kuin mikään suomalainen mediaseuranta koskaan aikaisemmin. Palvelu toimii työkaluna viestinnän mittaamiseen ja antaa ajantasaista tietoa päätöksenteon tueksi. Kyseessä ei ole vain yksisuuntainen työkalu, vaan loppuasiakkaiden tarpeita aidosti kuunteleva palvelu. Sen avulla STT:n asiantuntijoilla on aikaa palvella asiakkaita myös henkilökohtaisesti entistä paremmin. Lue lisää STT Mediaseurannasta
Golli
Finalisti kategorioissa Paras b2b-verkkopalvelu ja Innovatiivisin digitaalinen palvelu – Digitalisaatio kohtaa pientuottajan
Päivittäistavarakaupan toimialaa uudistava Golli on kustannustehokas pilvipalvelu, joka helpottaa pienten tuottajien pääsyä kaupan valikoimiin. Golli on lisännyt suomalaisten pk-tavaratoimittajien kilpailukykyä, lisännyt kaupan ekosysteemin toimivuutta ja mahdollistaa jatkossa miljoonien eurojen hyötypotentiaalin. Golli auttaa digitalisoimaan tilaus-toimitusketjun minkä tahansa kokoluokan tai toimialan yrityksessä. Asiakas GS1 Finland. Lue lisää Golli-palvelusta
Fazer Lahjakauppa
Finalisti kategoriassa Paras kuluttajille suunnattu verkkokauppapalvelu
Solita on myös mukana finalistiksi valitun Fazer Lahjakauppa -verkkopalvelun toteutustiimissä. Palvelun suunnittelusta vastasi palvelumuotoilutoimisto Palmu.
Fazer Lahjakauppa viisinkertaisti Fazerin kuluttajalahjamyynnin verkossa. Lahjakauppa tarjoaa kuluttajalle helpon ja vaivattoman ratkaisun kauempanakin asuvien ystävien ja läheisten muistamiseen. Jokainen lahja pakataan kauniiseen pakettiin tai kirjekoteloon, ja mukaan liitetään lähettäjän kirjoittama tervehdys.
Grand One on suomalaisille digitaalisen median töille tarkoitettu kilpailu. Kilpailussa on 17 kategoriaa sekä Vuoden yritys -kategoria. Palkintogaala järjestetään Helsingissä 12. toukokuuta 2016.
Lue lisää Grand Onesta