Solita Frontline Summit -tapahtuma ke 18.3.2015 kokoaa jälleen parhaat näkemykset, kokemukset ja käytännöt yhteen huippupäivään!
Digitalisoitumisesta puhutaan paljon. Solita Frontline Summit pureutuu digitalisaatioon käytännön tekoina eri toimialoilla. Luvassa on kiinnostavia case-puheenvuoroja siitä, miten esimerkiksi If, Veho ja STT ovat vastanneet muutokseen – ja millaisia hyötyjä he ovat saavuttaneet.
Saat uusia näkökulmia omien palveluidesi kehittämiseen. Millaisin askelin saat hankkeisiin tehokkaan lähdön? Miten rakennat digiajan asiakaskokemusta ja palvelukanavia? Miten hyödynnät analytiikkaa kohderyhmiesi tehokkaampaan palvelemiseen?
Suomalaisten edelläkävijöiden lisäksi meitä haastaa kokeilukulttuuriin ruotsalainen sarjayrittäjä ja inspiraatioluennoitsija Gustav Josefsson. Tervetuloa mukaan hakemaan parhaat ideat ja verkostoitumaan!
Ilmoittaudu heti mukaan tästä.
Tapahtuma on maksuton, ja se on suunnattu kaikille asiakkaillemme ja yhteistyökumppaneillemme sekä organisaatioiden liiketoiminnan kehittämisestä, digitaalisista palveluista ja markkinoinnista vastaaville.
Seuraa myös Twitterissä: #SolitaFS
Aika: Ke 18.3.2015 klo 8.30-13
Paikka: Lasipalatsin Bio Rex, Mannerheimintie 22-24, Helsinki
Ohjelma:
8.30 Ilmoittautuminen ja aamupala
9.00 Tilaisuuden avaus
Ossi Lindroos, Vice President, myynti, konsultointi ja palvelumuotoilu, Solita
9.10 Stop planning and start experimenting!
– How to manage and adapt to change?
– What makes organisations successful in the digital era?
– How can we get a grip on the future?
Gustaf Josefsson, Founder, Makerspark
Gustaf Josefsson on yksi Ruotsin värikkäimmistä yrittäjistä ja luennoitsijoista. Josefsson on vetänyt omia yrityksiä ja projekteja yli 10 vuoden ajan. Hänen tapansa yhdistää trendejä ja tekniikka kysymyksiin ihmisistä ja tulevaisuudesta herättää vahvoja uusia näkemyksiä. Tänään hän johtaa perustamaansa 3D-tulostuskauppaa sekä työskentelee yritysstrategina.
9.40 Case Veho: Asiakaskokemuksen kehittämisen sietämätön vaikeus
Kenneth Strömsholm, toimitusjohtaja, Veho Group
10.00 Palveluiden kehittämisen uusi kulttuuri
Kuuntele asiakasta, kokeile rohkeasti, opi jatkuvasti
Essi Raunamaa, Senior Service Designer, Solita
10.20 Kahvia ja keskustelua
10.50 Case STT – uutistoimistosta tietotoimistoksi
Mika Roman, liiketoimintapäällikkö, STT Viestintäpalvelut
11.10 Älykäs asiakasvuorovaikutus
Analytiikka avaa ikkunan asiakkaisiisi
Katriina Kiviluoto, Principal Consultant, Head of Data Science, Solita
11.30 Verkkokauppa osana digitaalista ekosysteemiä
Miten integroit verkkokaupan muihin sähköisiin palvelukanaviin, tuotetietoon ja analytiikkaan?
Sami Köykkä, Senior Consultant, Solita
11.50 Digitalisoituva vakuutusmaailma: Case If Vahinkovakuutus
Antti Tainio, johtaja, verkkoliiketoiminta, If Vahinkovakuutusyhtiö Oy
12.15 Yhteenveto ja lounas
13.00 Tilaisuus päättyy