Ennen täytettiin paperilomakkeita ja jonotettiin virastoissa. Nyt asiat laitetaan vireille sähköisissä palveluissa. Niitä käsitellään, kierrätetään ja täydennetään digitaalisesti. Viestintä asiakkaan suuntaan ja viranomaisten välillä tehdään sähköisiä kanavia hyödyntäen. Päätöksistä viestiminen, lopullisten asiakirjojen tallentaminen ja säilyttäminen sekä kansalaisten laatimat aloitteet – kaikki tapahtuu digitaalisessa muodossa.
Sähköinen asiointi ja asianhallinta
Digitalisaation myötä paperit jäävät historiaan. Käynnissä olevan uudistumisen myötä julkisen hallinnon prosessit siirtyvät täysin digitalisoiduiksi.
Solitan sähköisen asioinnin ja asianhallinnan ratkaisut
Olemme kehittäneet modernin ratkaisun julkishallinnon sähköiseen asiointiin, asian- ja asiakirjanhallintaan ja arkistointiin. Kehittämämme sähköisen työpöydän avulla saat selkeän näkyvyyden sähköisen asioinnin eri osa-alueisiin.
Asiakkaitamme
Haluatko lisätietoja palveluistamme?
Kiinnostuitko? Ota yhteyttä
