Parempi asiakaskokemus Episerver-ratkaisuilla

Hyvä asiakaskokemus verkossa tarkoittaa, että asiakas löytää haluamansa silloin, kun sitä etsii. Tämä voi tarkoittaa tarpeeseen täydellisesti istuvaa tuotetta, käytännön ongelman ratkaisua ilman soittorumbaa asiakastukeen tai ostoksen tekemistä suoraan kännykällä. Parhaimmillaan digitaaliset palvelut houkuttelevat, sitouttavat ja saavat asiakkaasi ostamaan nyt ja tulevaisuudessa. Kitkaton käyttökokemus tarkoittaa vähemmän välittömiä poistumisia sekä tietysti kiihtyvää kaupantekoa.

Autamme sinua kehittämään nykyistä ja luomaan uusia palveluja konseptoinnista ja strategioista toteutukseen, integraatioihin, analytiikkaan, ylläpitoon ja jatkuvaan kehitykseen asti. Episerverin työkaluilla rakennat ja kehität verkkopalveluasi joustavasti ja voit palvella asiakkaitasi nopeammin ja yksilöllisemmin. Sen avulla luot helposti uutta sisältöä, voit testata eri vaihtoehtoja ja tehdä tehokkaita kampanjoita. Episerver on markkinoiden johtava, mm. Gartnerin Magic Quadrant -raportissa Leaders Quadrantiin ja Magic Quadrant for Digital Commerceen listattu sisällönhallintajärjestelmä.

Tuota, optimoi ja paranna sisältöjä Episerverin avulla

Kampanjoiden optimointi sekä laskeutumissivujen ja tuotesivujen luominen verkkopalveluissa ja verkkokaupoissa voi olla aikaa vievää. Episerverin ratkaisuiden avulla voit helposti ja nopeasti luoda sisältöä, nostaa sisällön konversioastetta sekä kasvattaa myyntiä.

  • Automaattisesti muodostuvat laskeutumissivut luovat tuotteista, brändeistä ja tuotteiden ominaisuuksista käyttäjälle sopivia listauksia. Lisäämällä muuta sisältöä automaattisesti muotoiltuihin listauksiin, maksetun mainonnan sekä orgaanisen haun konversioaste nousevat.
  • Näet nopeasti miten tehokkaan asiakaskokemuksen sivustosi tarjoaa. A/B- testauksen avulla voit kehittää niin sivuja, tuotteita, promootioita, tekstejä kuin design-elementtejäkin. Voit asettaa yksittäisiä tai useampia tavoitteita nähdäksesi kampanjoiden konversion.
  • Episerver tarjoaa A/B -testaukseen itsestään optimoivan elementin, joka oppii älykkäästi eri vaihtoehdoista, mikä toimii parhaiten asiakkaillesi ja käyttää automaattisesti parhaiten toimivaa nostaakseen konversiota ajan kuluessa.
  • Hakukoneoptimointi helpottuu. Sisältöä tuottaessa saat heti tietoa, miten sisältöä kannattaisi parantaa, että sen sijoitus hakutuloksissa nousisi. Samalla optimoit sisältöä olemaan aina parhaimmillaan valitsemillesi avainsanoille.

Neljä askelta parempaan digikokemukseen

Tästä oppaasta saat paljon hyviä vinkkejä palveluidesi kehittämiseen ja Episerverin monipuolisten työkalujen hyödyntämiseen. Täytä tietosi ja lataa opas!

  • Kenttä on validointitarkoituksiin ja tulee jättää koskemattomaksi.

Haluatko kuulla lisää? Täytä yhteystietosi niin olemme sinuun yhteydessä!