Rakennamme älykästä ja kestävää liikennettä kaikille suomalaisille

Solitalla on Suomen syvintä osaamista liikenteen ratkaisujen asiakaslähtöisestä suunnittelusta ja toteutuksesta. Olemme viimeisen kymmenen vuoden aikana kehittäneet suomalaista liikennejärjestelmää niin maalla, merellä kuin ilmassa. Ratkaisujemme avulla hallitaan rautatieliikennettä, ohjataan jäänmurtajia ja ostetaan pääkaupunkiseudun matkalippuja – sekä paljon muuta. Autamme asiakkaitamme palveluiden kehittämisessä strategioista ja palvelumuotoilusta laajoihin järjestelmätoteutuksiin sekä datan hyödyntämiseen.

Liikenteessä on käynnissä vallankumous: ilmastonmuutos, kaupungistuminen ja muut valtavat muutokset pakottavat pohtimaan liikennettä uudelta pohjalta. Toisaalta digitalisaation ja uuden teknologian myötä tarjolla on enemmän työkaluja muutoksen tekemiseksi kuin koskaan aiemmin. Loppujen lopuksi uusien palveluiden menestyksen ratkaisee asiakkaiden tyytyväisyys.

Rakennamme älykästä, käyttäjälähtöistä ja kestävää liikennettä yhdessä alan julkisten ja yksityisten toimijoiden kanssa. Asiakkaitamme ovat mm. Liikennevirasto, VR, Finnair, Finavia ja HSL. Keskitymme haasteisiin, joiden vaikutus ihmisten elämään on mahdollisimman suuri: Miten rautateillä voi liikennöidä useita operaattoreita turvallisesti ja täsmällisesti? Miten nettikaupasta tilattu paketti saadaan kotiovelle mahdollisimman tehokkaasti ja nopeasti? Miten koko matkaketjun voisi etsiä, varata ja ostaa yhdeltä luukulta?

Käännämme datan liiketoiminnaksi ja MaaS-visiot konkreettisiksi palveluiksi. Autamme palvelujen suunnittelussa ja toteutuksessa ensimmäisistä ideoista ja asiakasymmärryksestä jatkuvaan kehitykseen asti.

  • Solitalla yli

    160

    tekijää liikenteen projekteissa

  • Palveluitamme operoi yli

    1 000

    asiakastamme

  • Suomalaisten arjessa yli

    5M

    hyötyy palveluistamme

Tee asiakaslähtöisyydestä kilpailuetusi

  • Ymmärrä liikenteen murroksen vaikutukset ja mahdollisuudet oman liiketoimintasi näkökulmasta. Tee alustavat suunnitteluhypoteesit niistä liikenteen ongelmista, joita olet päättänyt asiakkaallesi ratkaista.

    Selvitä, kuinka hyvin suunnitteluhypoteesisi vastaavat ihmisten liikkumisen tarpeita todellisuudessa. Jalosta asiakaslähtöinen konsepti joka sisältää perustellut päätökset asiakkaan prosessista, liiketoimintamallista ja niiden toimeenpaneisesta.

    Muodosta juuri sellainen "tech stack" joka parhaiten mahdollistaa uuden palvelusi - ilman kompromisseja asiakaskokemuksessa.

    Jalosta palvelua ketterästi asiakasdatasta kootun ymmärryksen pohjalta.

Kiinnostuitko? Ota meihin yhteyttä!