Atria on johtavia ruoka-alan yrityksiä Pohjoismaissa, Baltian alueella ja Venäjällä. Atrialla on useita eri kohderyhmille suunnattuja verkkopalvelukokonaisuuksia kuluttajista sijoittajiin ja lihantuottajiin. Konsernin verkkopalvelujen uudistaminen on mittava urakka, joka aloitettiin kuluttajille suunnatuista verkkopalveluista. Toteutimme uuden Atria.fi-kuluttajapalvelun, jossa Atrian tuote- ja reseptivalikoima on aiempaa paremmin kuluttajien saatavilla. Uusien sisältöjen myötä myös verkkopalvelun kävijämäärät nousivat huimasti.
Tietoa ja inspiraatiota suomalaisesta ruuasta
Kansainvälisen yhtiön menestys rakentuu kolmen kivijalan varaan: ihmisten, ruoan ja perinteiden. Atrian brändilupauksen mukaisesti uudella verkkopalvelulla haluttiin välittää kuluttajille tietoa ruuan vastuullisuudesta sekä suomalaisesta ja laadukkaasta alkuperästä.
Palvelun sisältöjä lähdettiin rakentamaan vahvasti ruokareseptien ja tuotetietojen ympärille. Runsas kuvien käyttö ja videoiden hyödyntäminen houkuttelevat sisältöjen jakamiseen, ja sitouttaa kuluttajia palveluun.