Laattapisteen tuotemyynti ajautui kovaan kilpailuun. Ratkaisua haettiin asiakkaiden kokemuksista koko remontin ajalta. Löydösten pohjalta Palmu loi yhdessä Laattapisteen kanssa uuden kokonaispalvelun, valmiin kylpyhuoneen, jolla poistetaan remontin tuska. Tämä edellytti liiketoimintamallin muutosta, joka konkretisoitui uudistetuissa myymälöissä ja myyjien uudessa toimintatavassa.
Laattapiste
Myymälän muutos toteuttaa uuden strategian ja toimintamallin
Palmun rooli
Palmu auttoi Laattapistettä toteuttamaan strategian muutoksen käytännössä. Keskiössä oli myymälän suunnittelu tukemaan uudenlaista toimintamallia, ja myymälän muuttaminen myyjän työkaluksi. Pilotin erinomaisten tulosten myötä malli jalkautettiin kaikkiin Laattapisteen toimipisteisiin.
Tulokset
- Myynti +60 %
- Käytetty aika -20 %