Henkilökunnan edustajat myynnistä ja huollosta osallistuivat uudistukseen ja toivat siihen oman asiantuntemuksensa. Uudistusprojekti jaettiin siten, että ensimmäisessä vaiheessa perusasiat laitettiin kuntoon. Veholla verkkopalvelujen kehittäminen ja laajentaminen jatkuu, ja seuraavana askeleena on sähköisen asioinnin kehittäminen.
Uusi alusta tarjoaa Veholle mahdollisuuden myös sisällön personointiin asiakaslähtöisesti ja sähköisen asioinnin kehittämiseen.
”Verkkopalvelujemme uudistamisen keskiössä ovat käyttäjälähtöisyys ja -ystävällisyys. Hyvin toimivat digitaaliset palvelut ovat tärkeä osa brändiämme. Verkkopalvelut ovat ratkaisevassa asemassa siinä, millaisen kuvan asiakkaamme Vehosta saavat”, painottaa digitaalisen markkinoinnin päällikkö Kati Salmi Veholta.
Kävijämäärät nousuun
Asiakkaat ovat ottaneet uudistuneet verkkopalvelut hyvin vastaan. Palveluiden asiakaslähtöisyyden varmistamiseksi sivuille tehtiin myös käytettävyystestaukset eri asiakasryhmien kanssa. Mobiililaitteilla käyttö on tehty helpommaksi, ja niiden käyttö onkin lisääntynyt. Myös verkkopalvelujen kävijämäärät ovat nousseet.
”Kaiken kaikkiaan kehitys on ollut hyvänsuuntaista useilla mittareilla, mikä kertoo siitä, että olemme tehneet oikeita ratkaisuja”, toteaa Kati Salmi.

Uudistimme samalla myös vehotrucks.fi hyötyajoneuvopalveluihin keskittyvät verkkopalvelut.
Oli tärkeää löytää toimittaja, jolta löytyy yhden luukun periaatteella teknistä asiantuntemusta, palvelumuotoilu- ja ulkoasun suunnitteluosaamista.
Verkkouudistusprojektiin Veho etsi kumppania, jonka kanssa voi pitkäkestoisesti kehittää verkkopalvelujaan. Oli tärkeää löytää toimittaja, jolta löytyy yhden luukun periaatteella teknistä asiantuntemusta, palvelumuotoilu- ja ulkoasun suunnitteluosaamista.