Solitan palvelumuotoiluyksikkö Palmu auttoi Linnanmäkeä asiakaskeskeisen toimintakulttuurin luomisessa. Syvällisen asiakasymmärryksen pohjalta luotiin palveluidentiteetti ja asiakaspalvelukonsepti ja tehtiin kauden uudistusvalinnat. Asiakasymmärrystä hyödynnettiin myös strategiatyössä, jossa linjattiin tavoiteltavat kohderyhmät, arvot ja mittarit sekä rakennettiin seurantamalli.
Linnanmäki
Asiakasymmärrys päätöksenteon ja palveluidentiteetin perustaksi
Palmun rooli
Palmu on toiminut muutaman vuoden ajan Linnanmäen yhteistyökumppanina asiakaskokemuksen kehittämisessä. Palmu teki poikkeuksellisen laajan asiakasymmärryksen ja oli mukana Linnanmäen palvelukulttuurin ja konseptien kehityksessä sekä strategiatyössä.
Palmu toi uutta näkökulmaa myös Linnanmäen strategiatyöhön, jossa asiakasymmärryksestä kerättyä tietoa hyödynnettiin pitkän aikavälin suunnittelun pohjaksi. Palmu osasi sekä haastaa että tukea kehitystyötämme, jossa koko henkilöstöä sitoutettiin mukaan prosessiin. On ilo jatkaa yhteistyötä Palmun asiantuntijoiden kanssa uusien kehitysprojektien tiimoilta.Pia Adlivankintoimitusjohtaja, Linnanmäki
Tulokset
- 100 uutta uudistusta
- Parantunut asiakastyytyväisyys